onsdag 27 juli 2011

Jägersro

Igår hämtade vi upp en arbetskamrat till mig och styrde kosan mot Jägersro i Malmö. Underbart väder och härlig stämning. Kanske lite väl mycket folk om man nu ska vara lite petig. Nåja, min taktik för kvällen var följande: att spela på häst nr 8 som vinnare i alla loppen + att välja några extra om de kändes bra. Detta gjorde jag eftersom vi firade 8 års jubileum så det borde ju vara ett säkert kort. Jag skojar inte när jag säger att i nästan varje lopp kom 8:an SIST!! Ingen bra taktik med andra ord så jag får väl ha tur i kärlek istället. Jag vann inte en krona. Det var helt sjukt faktiskt och jag har aldrig varit med om det förut. Nån vinnare eller plats brukar man alltid få in så man kan hämta ut några kronor när man åker hem. Det närmaste jag kom var en 3:e plats men då hade jag bara spelat vinnare på den hästen. Micke vann ihop lite och gick väl plus minus noll.. Grattis till honom. Jag får nöja mig med att säga: "Vi hade i alla fall tur med vädret"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar