torsdag 14 juli 2011

Regn

Oväntat att det skulle regna idag på första semesterdagen men egentligen gjorde det ju faktiskt inte så mycket. Jag har ju tvättat och städad hela morgonen/förmiddagen. Tråkigt men det är skönt att ha det gjort nu. När jag var klar vid 12-tiden tänte jag köra ut till Väla en runda för att köpa ett nytt knäskydd och äta lite lunch.. Såg att det regnade och eftersom jag parkerat en bit bort tog jag paraply med mig.. Jissees, som det regnade och blåste.. Lyckades ta mig till bilen halvt genomvåt, lite lagom ilsken och med trasigt paraply.. Jäkla sommarväder.. När jag sen kom till Väla blev jag inte mycket gladare.. Det kryllade av människor och att försöka äta någonting var ju bara att glömma.. Det blev snabbt in och köpa vad jag skulle och sen ut igen.. Det blev en hemmagjord rostbiffsbaguette till lunch.. Gott var det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar