lördag 2 juli 2011

Dissad av en Ipod

Kom hem från jobbet och hittade Micke i soffan.. Inte jättemunter och jag tror inte han är jätteglad över att jag jobbar extra denna helgen: lördag och söndag till kl 22 samma sak nästa helg + att jag ska åka iväg tisd-torsdag.. Jag har lite dåligt samvete faktiskt, kan inte hjälpa det.. Ha ha, känslig som man är.. Så för att göra honom glad satte jag mig vid datorn och förde över låtar från hans CD skivor som han valt ut till Itunesbiblioteket. Han har nämligen fått överta min Ipod.. När jag gick ut för att fråga honom om vilken låt han skulle ha frågade han om jag inte var klar snart.. Ha ha, när jag var klar efter en stund tog han Ipoden och gick.. Snacka om att man blev dissad.. Jag trodde det var mig han ville ha ;-)

Nu ligger han i soffan och jag hör hur han sjunger/nynnar med i låtarna.. Skrattar lite för mig själv.. Ja och nu visslar han till Bittersweet symphony med the Verve :-D (eller vad den nu heter)
Underbara Micke <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar