lördag 16 juli 2011

Rastlös

Lite rastlös och dåligt samvete över att jag inte tränat så mycket denna veckan.. Har dessutom syndat i två dagar nu så det fick bli en runda i skogen. Ja, har man inget annat att göra en lördagskväll så varför inte. Ha ha, Micke var snäll och följde med.. Gick 1 km och sprang sen nästan 1 km. Har lite problem med mitt knäskydd. Jag får ont på baksidan av knät typ som lite kramp och det är inte skönt så då måste jag stanna. Plockade av skyddet och drack lite vatten. Sen sprang jag 1 km och gick därefter på den asfalterade biten bort till skogen. Där sprang jag nästan hela vägen in i mål (gick en liten bit i mitten) så det blev nog totalt minst 2.5 km jogging och 1.5 km promenad.. Känner mig jätteduktig :-D Har beställt nya skor för de jag har är inte jättebra att springa i så jag hoppas det kommer gå lite lättare då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar