måndag 4 juli 2011

Köttbullar

Nu är jag varm och jättetrött.. Började dagen med att gå och träna kl 9.. Varm och svettig.. Började jobba kl 11 och blev varm och svettig där oxå.. Lite lagom småkaos och mycket att göra.. När jag slutat kl 20 skulle jag handla en massa.. Imorgon ska vi till Tärnö och jag har erbjudit mig att fixa middagar.. Har gjort en MASSA köttbullar och jag lyckades bränna en omgång.. Det är inte bra att göra för många saker samtidigt så jag tog fel på platta och stekte dem på högsta värmen.. Nu har jag packat ner det mesta och är lite lagom varm och svettig igen.. Ha ha, halva min packning består nog av mat.. Underbart ska det bli att åka till Tärnö igen.. Njuta av lugnet och familjen.. Lite synd bara att Micke och Pierre inte kunde följa med.. De måste jobba men vi andra ska ha så mysigt vi bara kan.. Nä nu tror faktiskt jag ska gå och lägga mig snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar