onsdag 26 augusti 2009

Tatty Teddy

Jag är helt besatt av denna gråa björn med blå nos vid namn Tatty Teddy.. Den är helt oemotståndlig.. Såå söt och charmig.. Jag fick denna Tatty Teddy av Micke på min födelsedag för 6 år sen.. En "glötta" present, som han uttryckte det.. Han tycker sånt är tramsigt men det gör inte jag.. Det är en av de finaste presenter jag fått.. För mig är det en symbol för kärlek.. Något man ger till någon man tycker väldigt mycket om och som betyder väldigt mycket för en.. Han har fått en liten Tatty Teddy av mig som håller i en stjärna.. (Han har en stjärna tatuerad på armen).. Den har han väl ställt någonstans där ingen ser.. Den dagen jag blir med barn, om den nu kommer, ska jag köpa en av de största Tatty Teddy jag kan hitta.. Jag bara måste...

2 kommentarer:

  1. Håller med,de är så underbart söta!!
    Jag brukar/brukade alltid köpa Tatty Teddy korten jag!
    Har nog en eller annan Tatty nalle liggandes här också :-)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Jag ska oxå köpa Tatty Teddy då... :)

    SvaraRadera