tisdag 18 augusti 2009

Rena rama djungeln


Det var visst inte så enkelt som jag trodde, det där med att börja blogga.. Alla olika inställningar, layouter, gadgets mm.. Rena rama djunglen rent ut sagt.. Nåväl, efter många timmar vid datorn börjar jag känna mig ganska nöjd.. Om man nu kan bli det??






Fick en present av alla timmarna framför datorn.. Blixtrande huvudvärk och ont i ryggen nere vid svanskotan.. Har en liten bula där som gör ONT upptäckte jag precis.. Det känns när jag sitter ner så jag ser verkligen fram emot 5 timmar på ett tåg när jag inte kan luta mig tillbaka utan att grimasera av smärta... Lika bra att krypa till kojs med en gång..


Bifogar en bild på mina favoritkillar.. Puss till er alla tre...






2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev!! Ska bli kul att följa detta... Fin bild på mina 2 pojkar;)

    SvaraRadera
  2. Lillasyster Annie19 augusti 2009 kl. 13:13

    Jag tycker du fàtt till det fint och personligt. Lova nu att skriva iaf ett inlägg om dagen sà jag kan läsa varje morgon!

    SvaraRadera