lördag 29 augusti 2009

Stormvarning

Tänk vad charmig man kan vara när man har mens.. Minsta lilla sak som går fel kan få mig att koka av ilska inombords och i värsta fall slänga ur mig en kommentar av det icke snälla slaget.. Det har hänt att jag suttit framför datorn och skrikit högt av ilska när den inte fungerar som den ska.. Jag har även huggit mitt stackars skrivbord upprepade gånger med en penna.. Som om det inte varit nog kastade jag alla mina älskade James Bond DVD:er i golvet en gång när min DVD inte ville fungera.. Jag satt där med filmer över hela golvet och Micke frågade vad jag höll på med.. Skit i det du svarade jag..

3 kommentarer:

  1. Hahahaha! Syskonskapet är härmed konfirmerat. Jag blir ocksà sà sur och förbannad för minsta lilla, tack o lov bara under de 2 första dagarna. Men ändà! Har du provat och fylla en liten petflaska med vatten och drämma den i badkaret och skrika FAN! ända tills ilskan gàtt över. Det funkar minsann och det bästa är att man inte sàrat nàgon eller tagit sönder nàgot. Sen om Micke blir lite rädd om han hör och undrar om du fàtt en skruv lös är det ju en annan sak HAHAHA ;) Herregud man blir ju galen av hormonerna under mens, men det är ju absolut inget vi valt att ha. Sàja Gooun ta det lite lugnt nu!

    SvaraRadera
  2. Okej,då är släktskapet helt klart också bekräftat :-D,jag blir rädd för mig själv vid mens...alla andra också!
    Tänk om man bara kunde krypa under täcket och stanna där tills eländet är över!!

    SvaraRadera
  3. Ja det hade varit skönt...

    SvaraRadera