lördag 29 augusti 2009

Mästerfotografen

När jag gick igenom bilderna i min digitalkamera hittade jag några mystiska bilder.. Lite suddiga, några från taket, några från golvet.. Vem har tagit dem?? Inte jag i alla fall.. När jag tänkte efter kom jag på vem mästerfotografen var.. Elias snart 3 år.. När jag hade besök av familjen Karlsson senast (utom Helen som fastnade på akuten i väntan på att få nytt gips) hittade Elias min kamera.. "Jag får ha den" sa han.. Han fick ta några bilder sen gömde jag den, trodde jag i alla fall... Jag fick mig ett gott skratt när jag såg denna bilden.. Han är ju helt underbar!!!

1 kommentar:

  1. Hahaha "jag fàr ha den" Gulleplutten! Vad jag saknar Lucas och Elias. Tur du har Mia att ha dem nära! Snart födelsedagstider för grabbarna bus =)

    SvaraRadera