måndag 24 augusti 2009

Såå Tröött!!

Hur kan man vara så trött alltid?? Skulle verkligen behöva en dos vitaminer.. Hemma från en underbar minisemester i Stockholm.. Helt fri från ångest, oro och rädsla.. Det kändes så skönt att gå omkring på Stockholms gator med lätta steg och vinden i håret.. Inte tänka utan bara känna sig fri.. Redan på tåget hem kände jag de första små oroskänslorna nere i magen.. Humöret sjönk alltmer neråt och jag ville bara stanna i frihetens stad.. Tänk om jag hade kunnat släppa allt och bara flyta med, vad enkelt det skulle vara då.. Tyvärr är det ju inte så lätt.. Känner hur oron sprider sig alltmer i hela kroppen.. Hjärtat dunkar lite hårdare än vanligt och jag börjar känna mig rastlös.. Suck, snart kommer väl sömnlösheten oxå.. Fattas ju bara annat..

1 kommentar:

  1. Kära syster då!! Inte bra,,hoppas du slipper sömnlösheten.. Du kan ju annars komma o passa mina underbara pojkar, då blir du nog trött o kan sova:)

    SvaraRadera