torsdag 9 maj 2013

VS

Fick för mig att jag skulle prova min bikini idag. Köpte den från Victoria's Secret och jag bara älskar den. Svart med hjärtan :) helt klart jag.. Jag har den som morot, att jag ska kunna ha den på mig när semestern börjar och känna mig snygg, inte som en valross eller liknande. Provade överdelen och jag kände mig faktiskt snygg :) 6 kg har jag gått ner nu. Sliter och kämpar och vissa dagar går det sämre men det är bara att lägga dessa bakom sig och kämpa vidare. Men just när jag stod i bikiniöverdelen och såg mig i spegeln kändes allt värt det. Det ger kraft och energi att kämpa vidare, att inte ge upp. 

Annars har det gått trögt med träningen. Har känt mig lite småkrasslig några dagar. Frusen och ingen energi så på träningen i tisdes tog energin slut efter 30 min. Kände redan efter de första övningarna att allt inte var som det skulle. När jag sen skulle göra riktigt jobbiga övningar sa kroppen ifrån direkt. Jag fick gå på löpbandet resten av tiden istället vilket fick mig på jäkligt dåligt humör. Jag VILL ju träna. Suck!! Idag skulle jag tränat efter jobbet men jag kände mig lite irriterad i halsen och seg så det var lika bra att lyssna på kroppen och låta bli. Vill inte bli sjuk nu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar