söndag 12 maj 2013

Sköna Söndag

Ligger helt utslagen i soffan och orkar knappt röra mig. Tränat stenhårt idag, dock utan PTn. Det gick ju inte så bra när vi tränade sist när jag inte hade någon energi kvar till den sista halvtimmen. Så idag bestämde jag mig för att köra de övningar jag skulle gjort då. Först var det 10 marklyft, sen gå upp och ner på en låda 10 gånger med en 8 kgs Kettlesboll i famnen och sen svinga Kettlesbollen 10 gånger. Dessa tre övningar 10 varv. Det var typ kräkjobbigt ;-) men jag klarade det. Puh!! Hade nog lite mindre vikt på stången när jag gjorde marklyften än med PTn och sen när jag gick upp och ner på lådan gjorde jag det 6-7 gånger per ben. Kanske skulle det varit 10 gånger per ben. Men då hade jag nog nästan dött efter 6-7 varv :)

Så nu blir det soffhäng med älsklingen och en massa fotboll på TV.. Fick tips av Josefine att på morgonen fylla en tillbringare med vatten och tillsätta nån frukt och sen dricka av den under dagen. Har helt glömt att göra detta men idag kom jag ihåg. Så nu står det en tillbringare fylld med vatten och skivor av apelsin. Gott och friskt. Har även fått Micke att dricka ett glas ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar