torsdag 16 maj 2013

Aldrig Livet!!!

Lite orolig imorse var jag faktiskt, att det inte skulle gå att träna idag. Vaknade nämligen med noll energi. Försökte äta lite extra frukost men det kändes inte jättebra när jag gick till gymmet. Så det var en Mia på lite lagom dåligt humör  som började värma upp. Idag var det ingen träning som vi brukade köra utan vi gick in i salen där man brukar köra pass. När PTn förklarade upplägget, ja då tänkte jag bara.. "ALDRIG LIVET" att detta kommer att gå. Idag var det kondition som gällde. Det var bra att köra ett sånt pass med mycket mjölksyra lite då och då sa han. Bläääää, tänkte jag och svor för mig själv en lång ramsa. 4 stationer 20 gånger på vare station och 10 rundor.. Efter 5 rundor ändrade han övningarna på några av stationerna. Jag har hoppat upp och ner på stepbräda, gjort sit ups och kastat medicinboll, kört upp och ner med stång, sprungit med gummiband runt magen och PTn bakom som höll emot och hoppat lite till..
Envis och med lite jävlaranamma klarade jag alla 10 varven. Det var kräkjobbigt och jag trodde aldrig jag skulle klara det. MEN passet var inte slut där. På med boxningshandskar och slå 4 slag sen skulle jag lägga mig ner och nudda magen i golvet så snabbt jag kunde och sen upp igen och boxas. 10 gånger och 4 varv. Som jag kämpade och svetten den rann men jag bara skulle klara alla 4 varven. Och just när jag trodde vi äntligen var klara ja då var han elak och så fick jag svinga 20 gånger med en Kettlesboll. Kräkjobbigt och jag var helt död efteråt. När jag skulle stretcha låg jag bara på mattan i säkert 5 minuter utan att röra mig, sjukt imponerad över mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar