onsdag 29 maj 2013

Bikini

Helt slut och nästan lite vimmelkantig. Var på 45 min spinning och instruktören vi hade är grym. Hon tävlar i triathlon och är vältränad och ganska duktig på det. Hon tävlade i Italien nu i helgen och kom 3:a. Hennes spinningpass är alltid sjukt jobbiga men roliga. Idag kändes det som att jag cyklade som om det inte fanns någon morgondag :-) ha ha!! Måste nog dricka lite mer vatten, svettades som en liten gris.. Ligger i soffan med HIF tröjan på och kollar fotboll. Hoppas på vinst men det ser inte så bra ut. Ja ja, 30 minuter kvar av matchen och mycket kan hända..

Beställde en bikini till idag, jag kunde bara inte låta bli. Helt galet men va fan. Valde mellan den svarta jag köpte och denna när jag handlade bikinin sist. Nu var det dessutom rea så jag hoppas på en fin sommar i år. Nu när jag har två snygga bikini jag bara måste använda :)
Nä, nu måste jag ha vatten. Känner mig lite konstig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar