onsdag 29 maj 2013

Choklad!!!

Känner att jag är fruktansvärt sugen på choklad. Mens på G inom en vecka så det är väl därför. Jag brukar inte vara sugen på sötsaker längre, inte alls på samma sätt som förut. Försöker hålla mig till mörk choklad, det är ju lite bättre än vanlig choklad. Än så länge har jag redan ätit 2 rader.. Fy mig, ja jag vet.. Ska cykla bort kalorierna ikväll.. 

Har träffat Josefine idag och fått lite nya tips och recept nu inför sommaren. Det känns bra och ska bli spännande att prova göra nyttig glass. Jag har lovat att testa :-) så det måste jag ju. Vågen idag visade på 7 kg lättare. Nu har jag snart nått mitt första delmål som var att gå ner 10 kg. Måste skaffa mig ett måttband oxå så jag kan mäta mig. Jag gjorde det den 20 mars då det ska bli spännande att se resultatet efter 2 månader. Lite mindre har jag ju blivit. Det märker jag ju på mina kläder. Fortsätter kämpa på så bikinin kan passa perfekt till semestern :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar