tisdag 2 april 2013

En dålig dag

Ibland vill man nog lite för mycket, det märkte jag idag på träningen. Jag har börjat äta nyttigt och i mindre portioner under 1 veckas tid. Tappat 1,5 kg så det går ju bra men idag insåg jag att jag kanske varit lite för hård mot mig själv. Jag mådde inte alls bra under passet med PTn men jag försökte verkligen. Kände mig snurrig nästan direkt och hade liksom ingen ork i kroppen. Han sa att det kunde ta 1-2 veckor innan kroppen ställt in sig på att jag äter mindre. Efter 30 min fick jag ge upp. Kände mig besviken och lite frustrerad men hade vi fortsatt tror jag att jag hade svimmat till slut. Som sagt, ibland vill man nog lite för mycket. Imorgon ska jag träffa Josefin som ska hjälpa mig med kosten. Det behöver jag så jag äter rätt mat och rätt mängd. Det är svårt det där men en viktig bit för att klara målet.

Suck, vad besviken och ledsen jag är..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar