tisdag 2 april 2013

Tålamod

Tänk så lite det behövs för att man ska bli lite deppig. Hela dagen har jag känt mig besviken och lite nere.. Bara för att jag inte kunde träna som jag ville utan fick ge upp efter 30 min.. Vilket inte är nån stor grej egentligen. Det är ju bara att ta nya tag nästa gång. Men ändå hängde jag upp mig på det och känner mig lite nere. Jag vill ju så gärna klara att gå ner i vikt denna gången och förmodligen pressar jag mig själv lite för hårt. Tålamod, tålamod.. Ja inget jag äger särskilt mycket av. Man vill ju göra allt på en gång och gärna gå ner hur mycket som helst snabbt men så fungerar det ju inte i verkligheten. Om man inte äter bra fungerar inte träningen. Maten är minst lika viktig som träning för en bra och hälsosam viktnedgång. Imorgon får jag ju lite hjälp med kosten så då får jag fundera ut hur jag ska äta ordentligt och nyttigt så jag kan träna så hårt och intensivt jag kan/vill. Vill absolut inte må som jag gjorde imorse på träningen. Det var väldigt obehagligt.

Idag gjorde jag en ny övning som var grymt jobbig. Känner lätt jag börjar få lite träningsvärk i rumpan /)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar