tisdag 30 april 2013

Dåligt humör

Var lite orolig i morse när jag vaknade och hade fått mens att jag inte skulle kunna träna. Mådde ju inte jättebra utan kände mig lite yr, skakig och på jävligt dåligt humör. Frukosten gick trögt att äta oxå. Så det var med blandade känslor jag gick till gymmet men skam den som ger sig. Det fungerade utmärkt att träna med jävligt dåligt humör. Trots att det var skitjobbigt gav jag mig fan på att klara det. "Om det känns för jobbigt kan du ta ett steg framåt så blir det lättare" sa PTn.. Aldrig livet!!, tänkte jag för mig själv och kämpade mig igenom alla plågsamma repetitioner. Med lite jävlaranamma och dåligt humör går det hur bra som helst.. PTn bara skrattade och sa bra jobbat :-D
Både ben och armar var rätt darriga på vägen hem, mest armarna. Nu har jag gått ner 5 kg och det börjar synas och märkas på kläderna. Jag har svårt att se det på mig själv men det är ju trevligt att andra uppmärksammar det. Ger lite extra kraft och energi att fortsätta kämpa på. Nu blir det lite mat och sen en stund i soffan innan det är dax att gå till jobbet.

Nöjd med dagens insats.. Väldigt nöjd faktiskt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar