onsdag 3 april 2013

Besiktning

Idag ringde det på dörren mitt i min lunch. 2 st karlar som skulle besiktiga lägenheten. Jag hade inte en tanke på att de skulle komma just idag och som jag skämdes när jag bad dem stiga på. Eftersom jag var ledig hade jag tänkt städa undan efter min lunch så det var lite rörigt ;-) sängen var inte bäddad, fullt med kläder på golvet som jag skulle sortera och en massa disk i köket.. Ooops!! Lite skämdes jag faktiskt över röran.. Som jag rymde upp allt eftersom. Ja ja, det kunde ju varit värre.. Ha ha!!

Träningsvärk i rumpan har jag idag. Gjorde ju en ny övning med PTn igår. Skitjobbig men bra rumpträning tydligen :)
Har även träffat Josefin idag och blivit fullmatad med information om mat, vad som är bra och dåligt osv. Fått en plan ungefär hur ofta jag ska äta och hur många kalorier jag behöver. Tips på sidor med nyttiga recept osv.. Så nu jäklar kör vi järnet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar