måndag 8 april 2013

Kämpigt!!

Det är väldigt kämpigt just nu. Äter ju annorlunda och mindre än vad jag gjort förut och kroppen har inte riktigt vant sig vid detta ännu. Känner mig ständigt hungrig, trots att jag äter 6 gånger om dagen. Energin är inte på topp även om det börjar kännas lite bättre. Har inte kunnat träna så mycket som jag velat heller. Imorgon är det dax för träning med PTn och jag är lite orolig över att kroppen inte klarar så hård träning nu när jag äter som jag gör. Det är svårt att ha tålamod och bara vänta på att kroppen ska vänja sig. Man vill ju så mycket. Det enda jag tänker på är choklad och det skulle kunna vara så lätt att fuska, bara ge efter och sno lite choklad eller smågodis av Micke. Men det skulle ju vara onödigt och då kommer jag ju aldrig över den där tröskeln och slipper vara hungrig hela tiden. Jag kämpar nog hårdare än vad jag någonsin gjort förut men jag vill verkligen klara detta. Såhär har jag ätit idag.

FRUKOST: havregrynsgröt med russin och äpplebitar. 1 knäckebröd med kalkon och rädisor.

Mellanmål: 1 äpple

Lunch: 1,5 dl fullkornspasta, tonfisk, ruccolasallad, gurka, rädisor, broccoli och lite turkisk yoghurt.

Mellanmål: 1 knäckebröd med skinka, keso och tomat. 1 päron.

Middag: fisk med 2 pressade potatisar. Morot och massor med ärtor.

1 kommentar:

  1. Hej Mia bara kämpa på.
    Du klarar detta, drick massa vatten emellan.
    Så lurar du kroppen lite.
    Vi håller alla tummar
    Puss Simone o far

    SvaraRadera