lördag 30 mars 2013

Envis

Jag är så otroligt stolt och imponerad över mig själv. Jag hade verkligen ingen aning att jag kunde vara såhär envis eller att jag hade sån kraft och styrka inuti mig. Var fanns dessa egenskaper när jag behövde dem tidigare?? När jag var nere och försökte hitta motivationen att gå ner i vikt. Då gick det ju verkligen inte alls. Tränar hårdare än vad jag någonsin gjort med PTn, I'm loving it :) och jag har insett att jag verkligen kan vara envis och pressa mig själv hårdare än jag trodde var möjligt. Så nu börjar jag känna mig starkare och har mer energi och det känns underbart. Envis och hård när det gäller vad jag får och inte får äta, ja det kunde jag visst oxå vara. Var hittade jag styrkan som jag inte trodde att jag hade?? Jag vet faktiskt inte, den bara fanns där(jag klagar absolut inte) men en del har nog att göra med PTn. Han sporrar och motiverar mig till att klara saker som jag trodde jag aldrig skulle. Det känns verkligen bra, jag har en positiv känsla i hela kroppen och jag ser ljuset långt där borta i tunneln.. Kanske kanske kan drömmarna snart slå in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar