torsdag 14 mars 2013

I'm loving it!!

Imorse när jag vaknade med en förskräcklig träningsvärk i benen och rumpsn, undrade jag om det över huvud taget skulle gå att träna idag. Traskade iväg till gymmet på stela ben för mitt första riktiga träningspass med PTn. Det var ingen pardon från hans sida utan vi körde igång direkt med uppvärmning. När jag satt där på cykeln brände det i låren och musklerna protesterade :)
Det var bara att gilla läget och köra på och jag har nog aldrig tränat så hårt i hela mitt liv.. När vi var klara var jag helt slut och helt skakis. Det kändes underbart :) och jag tror detta kan bli hur bra som helst. Att ha någon som står och kollar en så man inte fuskar, räknar och pushar en att orka det där lilla extra. I'm loving it!!

Nu väntar jag bara på att få träffa en tjej som ska hjälpa mig med kost och så. Tycker det är lite dåligt att hon inte ringt mig än bara.. Har jag nu börjat träna vill jag ju verkligen gå all in och få alla bitar på plats från början så jag kan starta min viktnedgång på allvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar