onsdag 13 mars 2013

Träningsvärk

Jag började få lite träningsvärk redan igår så jag undrade hur jag skulle känns mig idag. Tyckte inte det var så farligt imorse när jag vaknade men ju mer dagen har gått desto mer ont har jag fått. Det gör ont bara att gå!! Givetvis måste jag ju vars extra klumpig och tappa en massa saker på golvet som jag knappt kan böja mig ner för att plocka upp. Gå i trappor är rensa tortyren. Tror faktiskt inte jag någonsin haft såhär mycket träningsvärk, någonsin. Ha ha, det är underbart :)

Min PT var inne på jobb och handlade. Han undrade hur jag mådde idag. Jo tack bra men fruktansvärd träningsvärk, dock inte i överkroppen.. Han sa BRA!! Och att vi får kanske träna överkroppen imorgon då.. Hahahahahahaha!! Ja det får vi nog göra :) Träningsvärken är ju värst andra dagen sägs det så undra hur jag kommer känna mig imorgon.?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar