söndag 24 mars 2013

Söndag

Idag var jag och tränade efter jobbet, utan PT.. Kändes lite konstigt först att det inte stod någon bredvid mig hela tiden, räknade och sa vad jag skulle göra :)
Försökte verkligen köra lika hårt men det var väldigt svårt. Jag insåg att träning med en PT är såååå mycket bättre. Att man får ut fruktansvärt mycket mer av träningen på alla sätt och vis. Benen var lite darriga på hemvägen och det kändes i armarna när jag lagade mat, så lite hårt lyckades jag nog träna.

Slappar i soffan med en sovande Micke bredvid mig. Ha ha!! Inte illa att somna INNAN kl 20!! Känner av lite hunger men jag har ätit vad jag ska idag. Försöker äta nyttigt och mindre portioner. Nu såhär i början är det extra svårt innan magsäcken krympt lite. Jag är ju van att trycka i mig så himla mycket mat och en del onyttigheter MEN nu är det slut med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar