söndag 27 juni 2010

Busungar

Vaknade av att telefonen ringde strax efter kl 9.30.. Det var Elias som undrade om jag var ledig idag och om vi kunde passa dem medans mamma och pappa skulle handla.. Han ville komma direkt utan att äta frukost, gullunge.. Det slutade med att det blev frukost hemma hos oss.. Sen körde vi ner till Gröningen och besökte lekplatsen i det underbara vädret.. Riktiga klätterapor är de, Lucas och Elias och skulle högst upp.. Elias syntes i alla fall i sina oranga byxor och röda tröja. Sen blev det glass och lite mer klättrande på muren och stenarna..



Mina favoritkillar poserar på bryggan framför vattnet.. Elias ville först inte vara med så jag fick be snällt och när det inte hjälpte blev det mutor :-) "om jag får ta en bild på er klättrar vi ner för stegen och känner på vattnet" Okej då sa han till slut.. Kände på vattnet gjorde vi och det var ganska kallt.. Inget jag skulle doppa mig i men det var faktiskt en del som badade.. Sa till Lucas att jag ska minsann bada när vi ska hälsa på mamma, Håkan och Rocky som är på Tärnö.. Ha ha, vi får väl se hur det blir med det..

1 kommentar:

  1. GULLUNGAR!! Mina killar älskar att vara hos er:) NI e så underbara:)

    SvaraRadera