lördag 19 november 2011

Trollungarna

Trollungarna Lucas och Elias kom på besök och vi begav oss till Filmstaden för att se Tintin på bio. Lite orolig att de inte skulle släppa in Elias, det var 11 års gräns men tillåten från 7 år i vuxet sällskap. Vi hade en plan B om Elias inte fick se Tintin skulle han och jag se den nya Nalle Puh filmen. Eller Nasse Puh som Elias döpte om honom till. Underbart!! Killen i biljettluckan sa ingenting så vi köpte våra biljetter och gick för att köpa godis. De hade Breaking Dawn stämning med utklädd personal, gravstenar, löv och släckt ner så det var ganska mörkt. Vi gick fram till killen som kollade våra biljetter och jag tog Elias lite diskret bakom ryggen så han knappt syntes. Ha ha, in kom vi och satte oss på våra platser längst bak. Elias spillde ut sin läsk och tappade ut sina baconchips på golvet. Innan filmen ens hade börjat. Ha ha, Micke fick gå ut och köpa nytt. Filmen var jättebra, det tyckte vi allihopa.

McDonalds till middag och sen mys i soffan. Vi testade min nya app jag skaffat där man kan göra om fotot så det blir vatten. Ser ut som Lucas är ute på djupt vatten. Bernard & Bianca i Australien ville Elias se innan han somnade. Nu sover han gott och jag och Lucas ligger i soffan och kollar på the Runningman..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar