onsdag 9 november 2011

Storhetsvansinne

Underbart med en ledig dag idag särskilt som jag känt mig lite krasslig. Tog sovmorgon och sen var det städning och tvättstugan för hela slanten. Det gick lite trögt idag och blev väl inte supernoga städat men vem bryr sig?? Insåg när jag städade i mitt filmskåp att jag drabbats av storhetsvansinne :-) och beställt en massa TV-serier. Hur ska jag hinna se allt?? Tur det börjar bli kallt och är mörkt om kvällarna nu så man kan sitta inne utan dåligt samvete. Dessa har jag att se fram emot:

CSI:Miami säsong 8
Heroes säsong 4
Dexter säsong 1
V säsong 2 (nya versionen)
Vampire Diaries säsong 1&2
Invasion
Supernatural säsong 6, kommer på fredag.
Ja jag har att göra. Dessutom är jag sugen på att se Förhäxad från början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar