tisdag 29 november 2011

Pust

Jisses vilken dag.. Pustar ut i soffan, helt totalt slut efter en intensiv jobbedag. Massor att göra idag. Det börjar märkas att julen närmar sig. Men men, jag trivs bäst när det är som mest att göra. Ja, jag vet att jag är lite konstig av mig. Idag var det helt magiskt. Andelarna sålde som smör och det gillar vi.. Vi är nämligen med i en tävling där man ska sälja massor med andelar under 4 veckor. Det känns som vi ligger bra till :) och vi har gett oss fan på att denna tävlingen ska vi vinna! Ha ha, jag har nog fått lite storhetsvansinne och tippat MASSOR med andelar. Till och med övertalat Micke att tippa till mig :)

Jag har Sovit lite dåligt MEN det är självförvållat. Jag har fastnat i Supernatural världen och haft lite svårt att slita mig från bröderna Winchester. Tänkte gå och lägga mig i tid ikväll, kanske ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar