söndag 27 november 2011

Julfest

Igår var det julfest med Hemköp på Sundspärlan.. Vaknade dock med tandvärk och huvudvärk så förutsättningarna var inte de bästa. Kände mig inte alls på partyhumör när jag började göra mig i ordning. Så tack till Micke som fick mig på bra humör genom att säga nåt som han inte brukar när jag skulle gå. I bilen på radion hade jag fest för mig själv med radion på högsta volym och jag sjöng med till Guns n Roses. Det hjälpte faktiskt. Ha ha, ja man gör vad man kan. Kvällen blev mycket trevlig med god mat, trevligt sällskap och bra show. Det var mycket ABBA. Åh, jag älskar ABBA :-) vi sjöng med och dansade. Helt underbart, ja förutom att jag jag fick sjukt ont i höften när jag dansade loss som en galning.. Kvällen fortsatte med klackarna i taket på dansgolvet och sen lite kareoke i en av barerna. Många skrattanfall blev det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar