torsdag 10 november 2011

Julkalender eller inte??

Ja jag har velat fram och tillbaka om jag ska göra julkalendrar till Trollungarna i år eller inte. Svårt beslut men egentligen har jag inte råd. Min budget har ju spruckit för länge sen. Men det handlar inte bara om pengar. Jag har inte riktigt hittat inspirationen och känner ingen glädje just nu. Lite svårt att förklara kanske men jag känner mig lite ur form just nu. Insåg en sak idag som liksom fick himlen att ramla ner över mig, eller vad man nu säger. Brutalt uppvaknande kanske passar bättre. What ever!! Ingen trevlig upplevelse och inga mysiga känslor som åker berg och dalbana i min kropp just nu och förmodligen kommer att göra ett bra tag nu.

Åter till julkalendrarna. Jag hade faktiskt bestämt mig för att låta bli i år men när jag gick omkring på Väla idag kände jag bara: Hur kan jag låta bli att göra kalendrar till de underbara Trollungarna? Det går ju bara inte, de blir ju så glada och jag blir glad när de är glada. Så Julkalendrarna är under konstruktion. De kanske inte blir riktigt som de brukar MEN det är ju tanken som räknas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar