fredag 11 november 2011

Magi

Kan visst inte sova trots att jag är jättetrött. Tänker/grubblar för mycket och det tar på krafterna att låtsas vara glad när man inte är det. Idag har jag gjort mitt bästa för att inte visa för Micke att jag inte är det. Kanske dumt av mig men jag har verkligen inte lust att prata om anledningen just nu. Jag skulle bryta ihop fullständigt och det har jag inte lust med, inte nu. Det är något mellan MIG och MIGSJÄLV som ingen annan har nåt att göra med eller kan göra någonting åt. Nu ska jag ligga här i soffan ett tag till och grubbla vidare. Sova?? Hm, ja vi får se.

Klockan har passerat midnatt så nu är det 11-11-11.. Det känns som något magiskt och betydelsefullt. Speciellt på något sätt. Tänk när klockan dessutom är 11.11 Riktigt magiskt!! Make A Wish!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar