onsdag 2 november 2011

Byggare Bob

Farit fram som en virvelvind på jobbet idag och blev kallad Byggare Bob av min kollega.. Ha ha, ja det får jag väl bjuda på idag. Har fixat och donat, byggt ihop hyllor som vi kan ha godis i.. Bråkat med hammaren och gnisslat tänder. Ja som jag har slitit idag men fint blev det. En väldigt massa folk har det varit idag och jag har verkligen jobbat som en galärslav. Helt slut efter dagens bravader skyndade jag mig hem, samlade ihop tvätten och gick ner för att tvätta. Suck, det var IMORGON!! jag skulle tvätta. Bara att bära upp tvättkorgen igen. Jag i ett nötskal och det är inte första gången det har hänt. Förstår inte varför jag inte skriver upp i almanackan vilken dag och tid jag ska tvätta. Får väl börja med det nu då.

Imorgon ska det äntligen bakas :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar