söndag 3 april 2011

Tandvärk

Jag har fått tandvärk så det är väl dax att ringa och boka tid hos tandläkaren.. Jag har mig själv att skylla eftersom jag slarvat med besöken och inte varit hos tandläkaren på ett tag.. Undra hur dyrt det kommer att bli?! Usch, vill inte ens tänka på det nu men ont har jag.

I torsdes fyllde Micke år!! Jag åkte till Helsingör och shoppade födelsedagspresenter till honom.. Tyvärr var jag tvungen att gå till jobbet kl 18 för att inventera.. Undra om det finns något som är tråkigare än att inventera? Förmodligen inte.. Vi slet som djur och höll på till klockan var 00.20. Min rygg värkte som fan och hela kroppen kändes vingabröten.. Somna gick inte alls så när klockan ringde på öprgonen var det bara att gilla läget och gå till jobbet.. Tröttare än tröttast..

Fortfarande trött idag men det blev ändå en runda på stan med Micke. Vädret var helt underbart.. Våren är på väg.. Äntligen!!

Aj min tand :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar