lördag 30 april 2011

På bättringsvägen

Nu börjar jag äntligen känna mig någorlunda normal.. Förkylningen är nästan över (slapp snuva)och tanden är nästan bra.. Gör bara lite ont numera om jag gapar för stort.. Har i princip bott i soffan framför TV:n så ögonen är ganska fyrkantiga vid detta laget men vad annat kan man göra?? Orkar ju ingenting och bara ligga i sängen och glo är ju inte så kul.. Det är tråkigt nog som det är att vara krasslig.. Konståkning har jag följt och en och annan av alla mina TV:serier har jag plöjt igenom.. Är nu inne på Dark Angel nu och jag tycker den är jättebra.. Synd att de bara gjorde två säsonger.. En av mina absoluta snyggingar är med, (mest i säsong två) Jensen Ackles heter han.. Han är oxå med i Supernatural som jag gillar skarpt.. Väntar med spänning på säsong 6..

Micke försvann ut med några från fotbollslaget så här sitter jag ensam och uttråkad.. Stackars mig.. Hahahahahahahahahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar