söndag 24 april 2011

Långfredag

Det var ju underbart väder och trots att jag inte kände mig särskilt bra ville jag inte sitta inne hela dagen.. Micke jobbade eftersom HIF spelade match så jag körde och hälsade på mamma och Rocky.. Mamma och Håkan har satt upp sin husvagn i Lerberget på campingen.. Vi satt ett tag och bara njöt av utsikten över havet och solen.. Sen promenerade vi i sakta mak till Bertas kiosk och köpte glass.. På vägen tillbaka till husvagnen gick vi ner till havet.. Så underbart.. Söta Rocky som inte riktigt har kommit till ro och gillar husvagnen..






Givetvis har mamma pyntat både i och utanför tältet.. Hönan köpte jag i påskpresent och den passade jättebra utanför.. Sen åkte jag hem och försökte äta lite potatismos.. Det gick sådär..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar