torsdag 7 april 2011

Köttfärslimpa och träning

Har funderat ett tag nu på att börja träna på gym igen.. Min kropp skulle verkligen behöva detta inte bara för att gå ner i vikt men oxå för att bli starkare i bla ryggen.. Pratade med mamma om det och hon tyckte jag skulle göra det om det kändes rätt.. Ja jag har ju fått en fix idé som hindrat mig från att ta det där sista steget och gå till gymet och köpa träningskortet.. En knäpp idé men som sitter som berget.. I bilen hem från mamma insåg jag att denna fixa idé måste bort och jag körde raka vägen till gymet och köpte mig ett träningskort.. Jag är knasig och knäpp, jag vet och efteråt kände jag mig helt konstig och liksom känslomässigt utpumpad.. Så på måndag börjar jag träna.. Räknar med en fruktansvärd träningsvärk men nu jävlar!!!


Lagade köttfärslimpa till middag och det blev fantastiskt gott.. Lyckades få till såsen så den smakade ungefär som mormors sås brukar smaka.. Den man får när hon bjuder på kåldolmar.. Ibland överträffar man verkligen sig själv.. Nu är jag helt slut och ska lägga mig i sängen under filten och titta på min hjälte James Bond..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar