måndag 18 april 2011

Lite nere

Känner mig lite nere idag.. Det började inatt. Jag drömde att jag födde vårt barn innan jag vaknade av att jag frös.. Fick gå upp, klä på mig strumpor, tröja och leta fram en filt.. Ont nere i ryggen har jag oxå.. Somnade om till slut men sov oroligt.. Gick till jobbet och kände mig lite skakis i kroppen och fortfarande lite frusen. Gick iväg för att röntga tanden. Tekniken strulade givetvis så det var Ingen trevlig upplevelse.. När jag äntligen slutat för dagen kl 20 och kommer hem har jag fått post från käkkirurgen. Den jävla visdomstanden kommer bli dyr.. Röntgen kostar ca 1100 kr och att dra ut tanden kostar ca 3000 kr.. Där rök mina skattepengar. Suck!! Satte mig framför TV:n och fastnade i En Unge i Minuten.. Fattar inte varför jag inte slog över.. Satt och stortjöt i soffan för mig själv.. Kan inte låta bli att undra om vi någonsin kommer ligga där på BB och föda vårt barn och känna denna lycka?? Det känns deppigt idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar