söndag 17 april 2011

Handyman

Lite smått förvirrad idag.. Trodde jag hade satt upp tvättid idag men när jag kom ner i tvättstugan visade det sig att jag skulle tvättat igår.. Ha ha, inte första gången det händer mig.. Vi har en extra tvättmaskin i ett litet rum som man inte kan boka och den var ledig så jag slängde i en omgång tvätt.. När jag sen kom ner och skulle hämta tvätten var det vatten över HELA golvet.. Tydligen stopp i avloppet.. Stod där en stund och visste inte riktigt vad jag skulle göra.. Till slut tog jag min tvätt och gick upp.. Berättade för Micke vad som hänt och han begav sig ner i källaren med mig i släptåg.. Vattnet var nästan helt borta och när han fick upp locket till avloppet, FY fan vad äckligt.. Det var helt igengrott och luktade ve och fasa.. Jag smet upp i lägenheten illa kvickt.. Inte helt fel att ha en egen Handyman :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar