måndag 11 april 2011

Nystart

Började mitt nya liv idag med att gå och träna.. Det var nog minst 4 år sen jag var på gym och tränade.. Kl 9.30 startade jag med 30 minuters spinning.. Det kändes som en lagom start.. Kände mig något bortkommen och lite virrig först men jag överlevde i alla fall passet.. Tog inte riktigt i för kung och fosterland precis.. Ville testa lite hur det kändes första gången.. Hur tungt jag kunde köra och hur mycket jag orkade.. En sak är säker, någon borde uppfinna mjuka sköna cykelsadlar för fy vad de är hårda och jag fick ont nästan direkt i baken.. Hm, eller är det bara jag som är ovan..?? Det återstår att se.. Insåg i alla fall när jag satt där och cyklade hur roligt jag egentligen tycker det är och att jag faktiskt hade saknat att träna.. Var på gott humör ett bra tag efteråt.. Nu ska jag köra så hårt min kropp orkar så får vi se hur långt det räcker och var jag hamnar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar