torsdag 2 september 2010

Möblerat Om

Fick för mig att jag skulle möblera om lite hemma.. Utan att först ha frågat Micke ställde jag det ungefär som jag ville ha det.. Vågade inte flytta tavlor och annat som skulle spikas innan han hade godkänt. Skrev upp på en lapp vad jag kunde tänkas behöva och tog en tur till Ikea idag igen.. Denna gången i sällskap av Marie.. Det var nog ungefär lika mycket folk idag och efter en välbehövlig fika med supergod "negerboll" kunde vi glatt shoppa vidare.. När jag kom hem igen fick jag Micke till att godkänna mina ändringar (mutade honom med korv stroganoff) och sen var det bara att sätta igång.. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig från början och jag är inte riktigt nöjd. Det känns som det fattas något men just nu kan jag inte komma på vad.. Har dessutom riktigt ont i nacken så jag orkar inte engagera mig mer idag. Ska lägga mig i soffan med min riskudde..


Mums, vad gott.. Precis vad vi behövde, en riktig sockerchock..


1 kommentar: