måndag 6 september 2010

Inget vidare

Jag mår inget vidare idag. En konstig dag igår med en massa jobbig tankar och minnen. Kände mig besviken och väldigt ledsen över vissa saker. En massa känslor som jag försökt glömma och förtränga poppade upp till ytan. Varför måste en del saker vara så komplicerade?? Kan det inte bara vara normalt?? Hur man än vänder och vrider på vissa saker är det alltid någon som kommer i kläm. Det är oundvikligt efter saker som hänt. Funderade och grubblade långt in på natten på väldigt många saker. Kanske inte konstigt att jag är trött och känner mig lite tung i huvudet idag.

Funderade bl.a. På om jag tar vissa saker för givet och inte visar hur tacksam jag är. Ibland kanske man inte tänker längre än näsan räcker. Jag är oehört tacksam över många saker och ibland kan det vara svårt att visa hur mycket man uppskattar saker och ting. Hm, vem har sagt att livet ska vara lätt att leva?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar