lördag 11 september 2010

Kalas

Idag var det kalas för Lucas och Elias.. Jag stressade som en galning på fm för att fixa allt som jag glömt. 45 min innan jag skulle hämta upp Oscar fick jag för mig att jag måste absolut färga bort mina gråa hår.. De hade inte den vanliga sorten jag brukade köpa som går snabbt typ 10 min i håret. Fick ta en annan och när jag hade fullt med färg i hela huvudet läste jag i bruksanvisningen att den skulle sitta i först 20 min i utväxten och sen 10 min till i resten av håret. Stressade som en galning men kom ändå bara 10 min försent..
Elias fick sin första CD-skiva (Eric Saade) av mig till sin CD-spelare han fått. Genast skulle han lyssna på Manboy som han älskar. Han både sjöng och dansade i köket. Alla skulle komma in och lyssna oxå.. Lucas fick Lego Harry Potter spelet till PS3 som han spelade lite senare. Jag försökte hjälpa till ett tag men det var nog inte mycket till hjälp ;-)




Supergoda tårtor bjöds det på. Jag smakade bara den med all choklad på och den var verkligen mumsig. En vän till Helen som gjort dem.. När gästerna gått stannade jag och mamma kvar. Vi gick ner i källaren med Helen och sjöng lite Singstar.. Åh, vad jag älskar ABBA.. Jag blir så glad av att sjunga deras låtar.. Sen går det ju alltid lite lättare när man kan texterna oxå..



Rocky fick oxå vara med på kalas.. Han var så rolig.. Han följde med oss ner i källaren när vi skulle sjunga. Först märkte vi knappt honom men när vi sjöng En Dag med Tommy Nilsson reste han sig upp och gick ut i hallen, vände sig om och blängde på oss.. Gulliga Rocky ♥. Lite för mycket falsksång kanske :-D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar