onsdag 22 september 2010

Inget särskilt

Insåg igår när jag satt och väntade på bussen att jag måste köpa mig en vinterjcka ögonaböj.. Shit vad jag frös.. Det märks att hösten är på väg och det börjar bli kallt.. Så imorgon är jag ledig och då blir det Väla med Alfred som smakråd.. Hoppas jag kan hitta något snyggt och varmt..

Min bil är nu lagad och jag ska hämta den imorgon. Batteriet som var slut och det kostade bara 1600 kr.. Jag var beredd på att det skulle kosta mycket mer så jag är lite lättad faktiskt och glad.. Idag när Micke hämtade mig från jobb och vi gick till bilen erbjöd han sig att betala.. Han är snäll han, min älskade Micke..

Är lite nyfiken hur det går med renoveringen av vårt badrum.. Hur långt har de kommit osv.. Jag har lite svårt att komma till ro i Mickes föräldrars lägenhet.. En massa klockor som tickar väldigt högt och andra ljud som man inte är van vid. Sängen är alldeles för mjuk men jag ska ju inte klaga egentligen. De är ju snälla som låter oss bo här.. Hoppas de har det bra på Sicilien..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar