söndag 19 september 2010

Barnvakt

Igår kom busungarna hem till oss.. Full rulle direkt ;-)
Elias somnade vid nio och Lucas vid halv elva.. Kl 6.19 vaknade den minsta busungen till liv och ropade på mig: Mia, Mia.. Det är nåt räligt på garderoben.. Jag kikade ut i hallen och där hängde en svart kofta på garderobsknoppen.. När jag hängt undan den kröp vi ihop på madrassen och satte på en film.. Varje gång han kommer hem till mig vill han se den med drakarna. Legender från övärlden som den heter. Lucas vaknade kl 7.30. Han tittade på TV medans jag och Elias gick och köpte bröd och tidning till Micke. Det har varit full rulle hela dagen och nu är det så tyst och tomt här hemma när de åkt hem. Snart ska jag ta bussen hem till mamma, min bil har ju gått sönder. Ska sova där inatt eftersom de ska börja renovera vårt badrum tidigt imorgon bitti.. Har tömt allt i badrummet och även kyl och frys eftersom vi ska få nytt kylskåp oxå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar