torsdag 26 augusti 2010

Shoppingorgie

Idag har jag shoppat loss så Visakortet nästan glödde.. Jag hade lite ångest när jag kom hem över alla pengar jag gjort av med idag.. (Tur jag fick bra lön) Roligt hade jag i alla fall och jag kunde inte låta bli att köpa små presenter till mina vänner.. Absolut inget märkvärdigt men nåt ville jag ge dem.. Rosa skal/skydd till Iphonen (inte likt mig precis). En krok till köket som handduken ska hänga på.. Det blev oxå en ny fön (min gamla är från stenåldern) och en liten plattång.. En ny fjärkontroll till Mickes TV (den 3:e tror jag det blir).. Inflyttningspresent till min syster. Present till pappa som fyller år på måndag.
Världens sötaste kylskåpsmagnet hittade jag oxå.. Lovely ♥.. Ja och så blev det en massa småsaker och tillbehör.. Dessutom hämtade jag paket med nya stövlar som jag beställt.. Hm, har jag glömt nåt?? Förmodligen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar