onsdag 4 augusti 2010

Mys

Elias ville absolut åka till lekplatsen som han kallar Sjörövarskeppet nere vid Fria bad. Han hade fått en blåsa på foten av sina Foppatofflor så han sa till Micke "Du kan bära mig till bilen". Jag höll masken och skrattade för mig själv. Micke är snäll han.. Det blåste och var lite kyligt på lekplatsen men det hindrade inte Trollungen från att ha roligt. Vi gick en runda längst med strandpromenaden och Elias ville givetvis ha glass. Jag tog en bägare med en kula men när han fick den skulle han givetvis ha den i en strut. Tjejen som sålde glassen var snäll så han fick en strut och MASSOR med glass. Sen satte vi oss på bryggan och tittade på båtarna.

Nu sover trollungen i min soffa. "Jag ska bara sova lite, jag ska vakna snart igen" sa han innan han somnade. Imorgon blir det lekplatsen igen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar