söndag 15 augusti 2010

Lördag

Idag har jag inte gjort många knop men sen har det ju oxå ösregnat och åskat nästan hela dagen. Prinsessan från Paris ringde idag ♥♥♥. Som vanligt pratade vi i flera timmar om allt möjligt. Tiden bara springer iväg. Blir alltid på så gott humör och känner mig så glad efteråt. Je t'aime ma belle soer♥. Livet känns underbart :)

Kvällen har jag tillbringat med att se på de sista avsnitten av Twin Peaks. Måste erkänna att jag faktiskt är lite besviken på hur det hela slutade. Eftersom jag endast sett serien när den kom 1990 kom jag knappt ihåg någonting och jag har suttit som bänkad varje avsnitt på TV. Otålig som jag är köpte jag boxen som kom i början av veckan. Har haft maraton till långt in på nätterna. Bara ett avsnitt till, ett till, ett till. Inte konstigt jag varit trött. Har till och med drömt konstiga drömmar förmodligen av allt skumt i serien. Ha ha, besatt?? Bara lite. Nu är den slut och vi får se vad mitt nästa projekt blir. Förmodligen CSI Miami säsong 7 som kommer på DVD i september.

1 kommentar:

  1. Jag vet, slutet är en jättebesvikelse. Men jag har hört att det egentligen var planlagt 3 säsonger, men att de aldrig fick pengar för att göra den sista. Och att det är därför serien slutar med en cliffhanger.

    SvaraRadera