fredag 13 augusti 2010

Fredagen den 13:e

Ja idag är det fredagen den 13:e och det började inte bra för min del. Först tog batteriet i handdatorn slut precis när jag börjat packa upp posten. Inte så kul att springa som en jojo fram och tillbaka och göra det manuellt. (Tog extra långt tid) Stressade som en galning och när jag skulle låsa upp och dra för gallret så jag kunde öppna klämde jag min tumme. AJ, det gjorde jätteont. Inte nog med detta, när jag lite senare skulle packa upp postpaketen öppnade jag buren och tog ut ett paket. När jag vände mig om rasade det ut en massa paket över hela mig. Då undrade jag faktiskt hur denna dagen skulle sluta men jag nöjde mig med att tappa en massa saker på golvet istället..

Jag har fortfarande ont i min tumme. Den är lite blå under nageln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar