tisdag 22 juni 2010

Snörvel

Snörvlar fortfarande.. Mår bättre idag i alla fall och nu har jag två dagars ledighet framför mig tillsammans med Micke som har semester denna veckan.. Hade faktiskt tänkt stanna hemma från jobb måndag-tisdag eftersom jag inte alls mådde bra i söndes kväll.. När jag sa till Micke: jobb eller inte? Spände han ögonen i mig och sa: Varför skulle du inte kunna gå till jobbet?? Eh, för att jag inte mår bra.. Blev lite stött faktiskt.. Jag kan inte hjälpa att han är gjord av järn och sällan blir så värst sjuk och inte behöver vara hemma från jobb.. Jag märkte inte ens att han var lite dålig förrän han började snörvla och snyta sig.. Sån är han.. Han tycker jag är gnällig.. Jag mådde inte värst bra i måndes men gick till jobbet ändå.. Undra hur många kunder jag har smittat..

Skyller på Micke isåfall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar