onsdag 2 juni 2010

Ledsen

Sitter här och känner hur mina ögon fylls med tårar, utan att jag kan hindra dem trillar de ner för mina kinder.. Det blir visst inte som man tänkt sig eller vill här i livet.. Fick telefonsamtalet idag med beskedet som vi inte ville ha.. My heart is broken... Ja sannerligen känns det som att få hjärtat krossat eller utslitet med bara händerna ur kroppen.. En massa frågor, funderingar, varför blev det inget denna gången heller?? Men mest tårar och smärta.. Det är svårt att prata om och inget jag har lust att prata om heller för den delen.. Ännu mera tårar..

Tack till alla som hjälpt oss med pengar.. Det betyder så mycket trots att det inte blev det resultatet som vi önskat oss..

6 kommentarer:

  1. All kärlek, tröst och tankar till er. Ord hjälper inte men jag känner så med er. :-(
    Kram <3 <3

    SvaraRadera
  2. NEJ NEJ NEJ!!!!!
    Så jäkla tråkigt!! Jag vet inte vad jag ska säga....Du vet att jag finns här om du vill prata. E så ledsen för er skull:( Pengarna är det sista du ska tänka på, vi viste ju alla att det tyvärr kunde gå så.... Man vill ju hjälpa till med det man kan, det e ju det minsta man kan göra
    Älskar dig kär syster

    SvaraRadera
  3. :-( så ledsen för er skull, tänker på er och fortsätter hoppas med er.
    Många styrkekramar från mig

    SvaraRadera
  4. Hej Mia
    Så himla tråkigt. Förstår att ni har provat igen!!!Varför? Vi känner så med er. Alla kramar i världen. Det var så trevlig att träffa er när vi var hos er sist, ni var glada och positiva och du sa att du mådde bra och kände dig pigg, det var så skönt. Det är klart att sånt här känns, men du har oss med dig. Skönt också att läsa att ni inte ger upp och att ni vill ska fixa detta.
    Många många kramar från oss alla.............
    Simone

    SvaraRadera
  5. Åh vad tråkigt :( Men ge inte upp! Keep on fighting! Förr eller senare är det er tur, det tror jag benhårt på! Massa varma tankar till er

    SvaraRadera